مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده گز نوقا فله ارزان قیمت تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات گز تبریز چیست؟گز نوقا چگونه گزی است؟تولیدات گز فله نوقا به چه صورتی هستند؟مرکز خرید گز فله ارزان قیمت تبریز
خرید گز نوقا

خرید گز نوقا آجیلی تبریز بصورت فله ای و بسته بندی شده در این بخش عمده و در سرتاسر بازار کشور توزیع و پخش می گردد. در اصل یک خرید مستقیم از بخش تولیدی گز تبریز انجام می شود بنابراین با قیمت ارزان و مناسب از انواع گوناگون گز نوقا ارائه می گردد.

خرید گز نوقا

عمده تولیدات گز تبریز چیست؟

تبریز را که می توان یکی از خوش اب و هواترین مناطق در ایران نام برد که با وجود جاذبه های گردشگری طبیعی بسیار در خود تولیدات مخصوص و سنتی از انواع گوناگون شیرینی جات ها را نیز دارا بوده است. و گز یکی از تولیدات این بخش بشمار می رود اما از تولیدات نوع گزهای اصلی و اصل قطب ایران چون اصفهان بلداجی متغیر و متفاوت تر می باشد. پس این انواع گز تبریز سایر شیرینی جات های تبریز به این ترتیب معرفی بازار فروش گردیده است.

  1. گز نوقا تبریز
  2. گز آجیلی تبریز
  3. گز بی مغز لقمه
  4. باسلوق
  5. راحتی الحلقوم
  6. شیرینی تسبیحی
  7. شیرینی لطیفه

خرید گز نوقا

گز نوقا چگونه گزی است؟

این سه مدل گز تبریز چون گزهای اصیل و سنتی علاوه بر اینکه در بازار داخلی پرطرفدار بوده است پرطرفدار در بازارهای جهانی نیز می باشد بنابراین بخشی در بازارهای صادراتی عرضه و به فروش می رسند. در اصل می توان یکی از نمونه گزهای اصیل تبریز می توان نام برد.

خرید گز نوقا

این گز نوقا را می توان هم در نوع ساده از طعم های گوناگون تهیه کرد و هم در مدل مغزدار که ترکیباتی از مواد مختلف را تشکیل می دهد اما طعم های خاص و خوشمزه ای را می توان گفت دارا هستند. بنابراین دسته بندی این انواع گز نوقا از نظر طعم و مغز تولیدی به این ترتیب هستند اعم از:

  1. گز نوقا با طعم وانیلی
  2. گز نوقا طعم کاکائو وانیلی
  3. گز نوقا با طعم وانیلی زعفرانی
  4. گز نوقا مغزدار گردویی
  5. گز نوقا مغزدار پسته
  6. گز نوقا مغزدار مخلوط

قیمت گز پاکتی لقمه ای

تولیدات گز فله نوقا به چه صورتی هستند؟

خب این تولیدات متنوعی که از گز نوقا در بازار تولید تبریز موجود است علاوه بر اینکه در مدل های بسته بندی کادویی از وزن های مختلف تشکیل شده است در نوع فله ای نیز به فروش می رسد که درصد بالای فروش هم مربوط به تولیدات گز نوقا فله ای بوده به این دلیل که در اغلب مراکز فروش این گز نوقا در نوع تک فروشی عرضه می گردد. پس با چیده شدن در بسته بندی های به وزن دو کیلو گرمی روانه ی بازار فروش و مصرف می گردند.

خرید گز نوقا

مرکز خرید گز فله ارزان قیمت تبریز

و اما مرکز خرید عمده انواع گز نوقا فله تبریز که در مراکز فروش مختلفی عرضه می گردد ولی جهت سفارشات خرید عمده جهت پخش و یا صادرات به بازارهای جهانی را می توانید در این مجموعه درخواست خود را ارائه و خریداری نماید. در این خرید گز نوقا بصورت اینترنتی سفارشات مستقیم از درب کارخانه ای تهیه می گردد بنابراین منجر به عرضه با قیمت ارزان تری می شود.

گز کیلویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید