مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز زعفرانی انگبین بادام

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع طعم در تولیدات گز چگونه است؟انواع گز بادام موجود در بازار فروشتولیدات نوع گز مغز بادام از چه طعم های هستند؟مرکز فروش گز زعفرانی انگبین فله کادویی
بازار عرضه گز

فروش گز زعفرانی انگبین دار را می توان در تنوع تولیدات مغزهای بادام و پسته معرفی کرد که تولیداتی مرغوب و درجه یک از نوع گزهای زعفرانی انگبینی نوع لقمه ای با گزهای سکه ای را شامل می شوند و با قیمت مناسب در این بخش عمده عرضه می گردد.

فروش گز زعفرانی انگبین

تنوع طعم در تولیدات گز چگونه است؟

گزی که در قطب تولیدی گز کشور یعنی اصفهان با بلداجی تهیه و تولید می گردد در تنوعی از انواع درصد های مختلف مغزهای چون پسته و بادام بوده که در کنار هر یک از انها نیز می توان اشاره ای به وجود طعم های گوناگون از انگبین های گیاهی تا اسانس طعم های متنوع که در تهیه و تولید گز استفاده می شود.

دسته بندی و معرفی تنوع در تولیدات گزهای طعم دار می توان به چندین و چند طعم مختلف اشاره کرد که براساس نوع سلیقه و ذائقه های مختلف افراد تهیه شده است که نمونه های طعم های گوناگون گز در بخش های تولید گز عبارتنداز:

  1. گز با طعم زعفرانی
  2. گز با طعم انگبین
  3. گز با طعم زنجبیل
  4. گز با طعم میوه ای
  5. گز با طعم شکلاتی
  6. گز با طعم ترنجبین
  7. گز با طعم بیدمشک
  8. گز با طعم شیرخشتی
  9. گز با طعم عسل
  10. و … .

فروش گز سوهان و گز لقمه

انواع گز بادام موجود در بازار فروش

خب و اما می دانیم که هر گزی هم همراه با یکی از نوع مغزهای پسته و یا بادام بوده است که البته تهیه ی گز با نوع دیگر مغزهای چون گردو و فندوق بصورت سفارشی مخصوص تهیه و تولید می گردد.

فروش گز زعفرانی انگبین

حال می پردازیم به تولیدات انواع گز مغز بادام موجود در بازار و بخش های تولید مختلف که این گزهای بادام را می توان در بین تولیدات هر یک از انواع مدل های برشی گز دید که می تواند شامل هر یک از طعم های نام برده در بخش تولید بوده باشد و تولیدات صورت گرفته ی این گز مغز بادام اعم از:

  • گز مغز بادام فله کادویی
  • گز مغز بادام لقمه آردی
  • گز مغز بادام سکه ای
  • گز مغز بادام مخصوص
  • گز مغز بادام ۵% تا ۴۰%

فروش گز زعفرانی انگبین

تولیدات نوع گز مغز بادام از چه طعم های هستند؟

مبحث این بخش هم در ارتباط با طعم های تولیدی از گز های مغز بادام بوده است اینکه از چه طعم های این گز مغز بادام تشکیل شده است همانطور که اشاره کردیم می تواند هر یک از طعم های معرفی شده بوده که نمونه های تولید جدید از طعم گز بادام، تولیدات گز بادام زعفرانی انگبین می باشد. این گز زعفرانی انگبین بادام علاوه بر نوع لقمه ای در بسته بندی های نیم کیلویی بصورت برش های گز سکه ای نیز عرضه ی بازار فروش گردیده است.

فروش گز زعفرانی انگبین

مرکز فروش گز زعفرانی انگبین فله کادویی

مرکز و بازاز فروش اینترنتی این بخش از نوع گز بادام انگبین زعفرانی همانطور که گفته شد با اینکه در نوع کیلویی فله به فروش می رسد نمونه های متنوع از بسته بندی های کادویی به وزن های متفاوت نیز امکان پذیر بوده و بنابر اینکه وزن هر یک از این گزها متغیر بوده نرخ قیمت فروش متفاوتی را نیز دارا بوده اند.

قیمت گز بیدمشکی ۱۸ درصد بادام

بنابراین در این بخش می توانید این گزهای مغز بادام را علاوه بر اینکه در طعم های چون انگبین با زعفران تهیه نماید سفارشات خرید دیگر انواع طعم های چون ترنجبینی تا بیدمشکی نیز امکان پذیر است پس می توانید با مجموعه در ارتباط بوده و سفارشات خود از هر انچه گزها مدنظر دارید را خریداری نماید.

فروش گز زعفرانی انگبین

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید