مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تولیدات گز کیلویی لقمه

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی تولیدات انواع گز لقمهانواع مغز و طعم تولیدی گز لقمهپرفروش ترین نوع گز لقمه کیلویی کدام است؟مرکز فروش عمده گز لقمه کیلویی با قیمت مناسب
خرید گز لقمه انگبین

قیمت گز لقمه در بازار فروش بنابر وجود نوع گزهای کیلویی و گزهای بسته بندی شده از نظر قیمت متغیر بوده اند که در این بخش با بهترین قیمت درب کارخانه همراه با سفارشات خرید عمد عرضه ی بازار مصرف و فروش می گردد.

قیمت گز لقمه

دسته بندی تولیدات انواع گز لقمه

دسته بندی و معرفی تولیدات صورت گرفته از گز ان هم مدل های برشی گزهای لقمه ای را می توان متنوع ترین نوع گز در بین تمامی انواع گزها نام برد از نظر طعم های تولیدی تا نوع و درصد مغز متغیر بوده اند.

قیمت گز لقمه

پس به این ترتیب معرفی تولیدات صورت گرفته از نوع گز های لقمه ای را می توان به دو دسته از لحاظ طعم گز با نوع درصد مغز مصرف شده در تولید نام برد البته بخشی دیگر از تولیدات گز لقمه ای مربوط به نوع سلفون پیچ ان مربوط می شود که در نوع شفاف و متالایز انتخاب می گردد. بنابراین این انواع درصد مغز تولیدی از گزهای لقمه ای به شرح زیر هستند.

  • گز لقمه مغزدار_ ۵ درصد
  • گز لقمه مغزدار_ ۱۰ درصد
  • گز لقمه مغزدار_ ۱۸ درصد
  • گز لقمه مغزدار_ ۲۸ درصد
  • گز لقمه مغزدار_ ۳۰ درصد
  • گز لقمه مغزدار_ ۳۲ درصد
  • گز لقمه مغزدار_ ۴۲ درصد

قیمت گز لقمه

انواع مغز و طعم تولیدی گز لقمه

و اما می پردازیم به تولیدات نوع گزهای از لحاظ طعم تولیدی با نوع مغز مصرف شده در تولید که اصل گزهای مغزدار سنتی گز مغزدار پسته و بادام بوده است که امروزه می توان در ترکیب از مغزهای مختلف و یا مغزهای خاصی در نوع مخصوص و سفارشی دید که تهیه و تولید می گردد. مانند:

  • گز مغزدار بادام زمینی
  • گز مغزدار گردویی
  • گز مغزدار فندوقی

قیمت گز لقمه

و اما تولیدات مربوط به طعم گز که از چه طعم های برای تولید گز استفاده می کنند که باز طعم های اصیل و سنتی گز همان انگبین، شیرخشت با ترنجبین بوده که عطر و طعم خاصی به گز می بخشد اما طعم های امروزی و در اصل صنعتی بکار رفته در تهیه و تولید گز متنوع و می توان گفت براساس نوع سلیقه با ذائقه های مختلف افراد تهیه و تولید گردیده که من جمله این طعم های صنعتی گز عبارتنداز:

  1. گز با طعم میوه ای
  2. گز با طعم زنجبیل
  3. گز با طعم نعنایی
  4. گز با طعم شکلاتی
  5. گز با طعم قهوه
  6. و … .

فروش گز سوهان و گز لقمه

پرفروش ترین نوع گز لقمه کیلویی کدام است؟

در بازار خرید فروش گز دیده ایم که تولیدات صورت گرفته ی نوع گزهای لقمه ای و سایر انواع دیگر گزها در مدل کیلویی با کادویی به فروش می رسند و حال اینکه پرفروش ترین نوع گز لقمه کیلویی کدام است می توان اینطور بیان کرد که بستگی به بازار پخش و فروش هر منطقه ای دارد که نمونه های مختلفی از این گزهای لقمه ای عرضه و به فروش می رسند اعم از تولیدات گزهای لقمه ای بی مغز تا گزهای مغزدار درصد پایین و بالا.

فروش گز سوهان و گز لقمه

مرکز فروش عمده گز لقمه کیلویی با قیمت مناسب

حال اینکه در پی تهیه و خرید نوع گزهای لقمه ای کیلویی در انواع مختلف اعم از بی مغز تا مدل های مغزدار از طعم های گوناگون تا تولیدات مخصوص و سفارشی از گزهای لقمه ای را می توانید در این بخش از بازار و مرکز خرید فروش اینترنتی تهیه نماید که کلیه ی سفارشات به طور مستقیم از بخش و مرکز تولیدی گز عرضه می گردد هم جهت پخش در بازارهای سراسری داخل کشور و هم بازارهای صادراتی.

قیمت گز لقمه

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید