مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز اصلی بلداجی بصورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاهکار گز اصلی بلداجیدلیل انتخاب نام جدید شاهکار در کنار نام گز بلداجی اصلی چیست؟فروش گز اصلی بصورت عمده به قیمت کارخانه
گز اصلي بلداجی

قیمت گز اصلی بلداجی با توجه به اینکه با نام تجاری شاهکار تولیدات خود را ارائه می دهد و شامل تولیدات متنوع انواع گزها بوده اند متفاوت هم به فروش می رسند. پس برای سفارشات خرید بصورت عمده از تولیدات گز اصلی با قیمت مناسب با ما در ارتباط باشید.

قیمت گز اصلی

[toggle title=”سوغات چهارمحال گز” state=”open”]گز سوغات چهار محال و بختیاری بلداجی و یکی از تنقلات شیرین معروف و سنتی ایران است . در مناطق مرکزی ایران (بخصوص استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری پخت می‌شود). مواد لازم برای تهیه گز از شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام و پسته و هل و گلاب استفاده می‌شود. [/toggle]

گز اصلي بلداجی

شاهکار گز اصلی بلداجی

خب پس این گز ایرانی سوغاتی چهارمحال و بختیاری نیز بوده است. و قطب تولیدی این گز ایرانی بلداجی از توابع چهارمحال و بختیاری می باشد که عرضه کننده ی انواع گز همراه با واحد و بخش های تولیدی فراوان که هر یک تولیدات را با برندهای تولید کننده ی متفاوتی معرفی می کنند. مانند گز اصلی بلداجی.

گز اصلي بلداجی

گز اصلی بلداجی که شاهکار بوده است و فعالیت تولیدی گز در بلداجی را از سال ۱۳۵۳ آغاز نمود و از همان ابتدا سرلوحه ی تولیدات گز خود را کیفیت قرار داد. تعداد محصولات تولیدی گز اصلی بلداجی در حدود ۲۰ محصول از انواع گز در طعم ها و درصد های متفاوت می باشد.

  1. گز لقمه ای
  2. گز آردی
  3. سوهان عسلی زعفرانی
  4. سوهان گزی لقمه ای
  5. گز بیدمشکی
  6. گز زعفرانی پسته
  7. گز ترنجبینی بادام
  8. گز پسته عسلی
  9. گز شیرخشتی پسته
  10. و … .

عرضه عمده گز سوهانی

دلیل انتخاب نام جدید شاهکار در کنار نام گز بلداجی اصلی چیست؟

به دلیل اینکه برخی از افراد سودجو از نام بلداجی اصلی سوء استفاده میکنند و منجر به این امر می شود که خریدار دچار گمراهی شود این برند و شرکت تولیدی گز بلداجی بر ان شد تا با استفاده از نام مکمل شاهکار خریداران بتوانند این گز اصلی بلداجی را تهیه کرده باشند.

مرکز خرید گز بلداجی

فروش گز اصلی بصورت عمده به قیمت کارخانه

فروش بصورت مستقیم و عمده از تولیدات گز اصلی بلداجی در بخش های از ایران که فاقد نمایندگی های فروش و پخش می باشند می توانند در این مجموعه سفارشات خود را از درب کارخانه خریداری نمایند که این امر منجر به فروش با قیمت های مناسب تری نیز می گردد. این فروش بصورت عمده همراه با ارائه ی تولیدات گز اصلی عرضه ی دیگر برندهای تولید کننده با قیمت های ارزان تر برای بازارهای فروش خاصی در کشور و یا حتی بازارهای خاص صادراتی پیشنهادی از تولیدات گز این بخش می باشد.

مرکز خرید گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید