مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز کیلویی آنتیک ۲۵ درصد اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع گز کیلویی تولید اصفهانخصوصیت گز 25 درصد آنتیکمرکز فروش گز اصفهان عمده کیلویی
گز 25% کیلویی

گز ۲۵% کیلویی که از نوع گزهای مغزدار پسته ای، بادامی و یا مخلوط در بازار فروش عرضه شده است در این وب سایت اینترنتی توزیع صورت گرفته مربوط به گز آنتیک اصفهان از نوع گزهای لقمه ای بوده که با قیمت مناسب و عمده پخش می گردد.

گز 25% کیلویی

لیست انواع گز کیلویی تولید اصفهان

اصفهان را از قطب های تولیدی گز اصیل ایرانی معرفی کرده اند و در خود واحد های تولیدی بسیاری را در جایجای این دیار نصف جهان می توان دید بنابراین وجود هر یک را با اسامی مختلفی از نام های تجاری معرفی کرده اند.

گز 25% کیلویی

این گز اصفهان از گذشته تا به امروز دست خوش تغییراتی گشته است از نظر طعم تا مدل های بسته بندی و می توان به وجود طعم اصیل و سنتی این شیرینی از گذشته تا امروز اشاره کرد که هیچ گونه تغییری در ان به وجود نیامده است. گزی که اصفهان تهیه و تولید می نماید گزی از نوع لقمه ای تا گزهای آردی با سکه ای بوده اند اما هر یک از این مدل برش گزها به چندین و چند مدل گز تقسیم بندی می شوند از جنبه های مختلف.

گز 25% کیلویی

برای مثال بخشی از هر واحد تولیدی گز مربوط به گزهای کیلویی می باشد و این انواع گز کیلویی اصفهان از نوع مغزدار تا بی مغز تهیه می شود که تنوع در بین گزهای کیلویی مغزدار بیشتر از نوع بی مغز می باشد. مدل گز بی مغز را می توان نوع گز لقمه ای سوهانی نام برد و نمونه های مغزدار گز کیلویی هم عبارتنداز:

  1. گز کیلویی پسته ای
  2. گز کیلویی بادامی
  3. گز کیلویی مخلوط
  4. گز کیلویی طعم دار سنتی
  5. گز کیلویی طعم دار صنعتی
  6. گز کیلویی ۲۵ درصد
  7. گز کیلویی ۲۸ درصد 
  8. گز کیلویی پاکتی
  9. و … .

خصوصیت گز ۲۵ درصد آنتیک

خب در بین بازار گز اصفهان می توان به وجود برندهای متنوعی اشاره کرد که برخی از این برندها به نوعی در بازار معروف و مشهور بوده اند که یکی از این برندهای برتر و معروف در بازار گز اصفهان گز آنتیک بوده است که با تجربه ی چندین و چند ساله ی خود توانسته است سهم بسزایی از بازار فروش گز در ایران و جهان را به خود اختصاص دهد. و تولیداتی که از گز این برند روانه ی بازار مصرف نموده است تولیداتی از قبیل گزهای لقمه ای تا آردی و دیگر محصولات از سوغاتی های اصفهان چون

  1. سوهان عسلی تخت
  2. سوهان عسلی لقمه
  3. پولکی طعم دار
  4. پولکی مغزدار
  5. نبات چوبی و شاخه ای
  6. شیرینی برشتوک
  7. شیرینی کرکی
  8. شیرینی نخودچی

گز 25% کیلویی

که یکی از مدل گزهای ارائه شده در بازار گز ۲۵ درصد آنتیک می باشد که از نوع گز لقمه ای ۲۵% مغز پسته ای همراه می باشد که در نوع متنوعی از بسته بندی ها با نوع کیلویی در بازار فروش عرضه گردیده است.

مرکز فروش گز اصفهان عمده کیلویی

گز 25% کیلویی

بازار گز اصفهان یکی از بزرگترین مجموعه های عرضه کننده ی گز در خود این دیار نصف جهان بوده است که تمامی برندهای تولید کننده ی گز در این قطب تولیدی را جای داده است و بنابر مسافران و گردشگران بی شماری که از سرتاسر جهان به این دیار نصف جهان سفر می کنند می توانند از این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی نیز بهره مند گردند.

و اما عمده خریداران این محصول از شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در کشور و یا سایر نقاط جهان می توانند در این بازار بزرگ آنلاین که بصورت عمده و مستقیم از بخش تولیدی برای تمامی بازارهای جهانی و داخلی انواع و اقسام گوناگون گزها را عرضه می نماید تهیه و خریداری نماید با قیمت مناسب در نوع گز کیلویی، گز کادویی، گز بی مغز، گز مغزدار و … .

گز 25% کیلویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید