مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز گلریز آردی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت گز اردی گز اصفهانپولکی اصفهاننبات اصفهانتولیدات انواع گز ایرانتنوع تولیدات گز آردی از چند نمونه می باشد؟قیمت گز اردی نمونه های موجود از گز آردی ها در بازار فروشقیمت مناسب انواع گز آردی
قیمت گز آردی

قیمت گز در بازار فروش برای محاسبه همراه با ارقام متفاوتی هستند. این قیمت گز به عوامل مختلف و گوناگونی بستگی دارد. قیمت گز این بخش هم در ارتباط با قیمت گز آردی از نوع گلریز بوده است. پس تنوع در تولیدات گز آردی نیز موجود می باشد.
گز را می توان از دسته تنقلات مقوی، سالم و پرانرژی معرفی کرد و نام برد. مقوی بودن این گز که بستگی به مواد اولیه ی مصرف شده در تولید ان دارد،قدمت ان به سال های بسیار دوری باز می گردد. در اصل می توان گفت گز مربوط به زمان و دوران صفوی بوده است که از ان به عنوان سوغاتی و یادبود هدیه می دانند.
و امروزه نیز می توان شاهد بود که این سوغاتی محبوب اصفهان به تمامی کشورهای جهان در حال ارسال کردن می باشد در اصل در رده ی صادرات قرار گرفته است.

قیمت گز اردی
گز اصفهان

گز اصفهان، قدمتی طولانی و چند صد ساله دارد. در زمان های گذشته پادشاهان کشورمان ان را به عنوان پیشکش به دیگر پادشاهان کشورهای جهان می دادند که مهم ترین سوعاتی اصفهان نیز به شمار می رفت. از این انواع گز اصفهان می توان به گزهای لقمه ای، آردی و گزهای سکه ای و یا گز برشی اشاره کرد و دیگر نمونه گزهای اصفهان وجود گزبا لایه شکلات و گز انگشت پیچ هستند. ۹۰% گز ایران چیزی در حدود۶۵۰ هزار تن این گزها در اصفهان تولید می شود. البته به غیر از گز می توان به دیگر سوغاتی اصفهان اشاره کرد که اعم از:

قیمت گز اردی

پولکی اصفهان

پولکی پس از گز شیرینی معروفی است. پولکی جزو آب نبات‌ها با ظاهری نازک و شفاف شبیه به پولک است. از شیره اضافی باقی مانده از فرایند تهیه نبات در تولید پولکی استفاده می‌شود. پولکی در انواع مختلفی مثل پسته‌ای، نارگیلی، کاکائویی، لیموعمانی، کنجدی، نعنایی، زنجبیلی و عسلی تهیه و به فروش می‌رسد.

قیمت گز اردی

نبات اصفهان

از دیگر سوغاتی های اصفهان علاوه بر پولکی و گز می توان به تولیدات نبات اشاره کرد البته تولید این نبات ها مختص اصفهان نیست و می توان در انواع طعم ها این نبات را تهیه کرد که عبارتنداز:

  • آویشن
  • لیمویی
  • زیره
  • نعنایی
  • زعفرانی
  • دارچینی

و …. .

قیمت گز اردی

تولیدات انواع گز ایران

  1. گز لقمه ای
  2. گز آردی
  3. گز برشی
  4. گز پسته ای
  5. گز بادامی

تنوع تولیدات گز آردی از چند نمونه می باشد؟

خب در بین انبوهی از انواع گزهای تولید شده یکی از انها را با نام گز آردی می شناسیم. این گز آردی به مانند نوع گز لقمه ای تنوعی از طعم و مزه ها با بسته بندی ها را تشکیل داده است. همچنین می تواند گفت که از مدل برش های مختلفی هم روبه رو می باشد. برخی از این نمونه های عبارتنداز:

  • گز آردی گلریز
  • گز آردی گلدرشت
  • گز آردی مربعی
  • گز اردی دایره ای

قیمت گز اردی
نمونه های موجود از گز آردی ها در بازار فروش

  1. گز آردی کادویی
  2. گز آردی جعبه چوبی
  3. گز آردی فلزی
  4. گز آردی پسته انگبینی
  5. گز آردی پسته طلایی
  6. گز آردی بادامی
  7. گز آردی فله ای

قیمت مناسب انواع گز آردی

مناسب ترین قیمت گز آردی را می توان از درصد های مختلف گزها با مغزهای متنوع تهیه کرد. پس بین این انواع گز آردی نوع قیمت فروش متفاوت است. در این بخش بنابر عرضه ی مستقیمی که صورت می گیرد همواره می توان گفت که از قیمت فروش مناسب تری برخودار هستند.

قیمت گز اردی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید