مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی گز آردی اصفهان بصورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات تولیدی گز آردی اصفهانقیمت خرید گز آردی فله و بسته بندی
گز آردی اصفهان

گز سکه ای آردی

گز آردی اصفهان که از تولیدات گز آردی گلریز با گلدرشت همراه بوده است در نوع تولیدات گز آردی فله ای و بسته بندی شده در این بخش از مرکز فروش بصورت اینترنتی و در سفارشات عمده به سراسر بازار کشور ارسال می نماید.

مشخصات تولیدی گز آردی اصفهان

اصفهان قطب و پایتخت گز کشور بوده که در خود مجموعه کارخانجات با کارگاه های تولیدی انبوه و بسیاری را جای داده است و هر یک تولیدات را با اسامی از نام های تجاری متفاوتی روانه ی بازار مصرف کرده اند. و انچه از این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در بازار عرضه نموده گزهایی در مدل گزهای لقمه ای با آردی و سکه ای بوده با اینکه مدل گز لقمه ای از نمونه های پرفروش گز در بازار کشور و بازارهای جهانی بوده، در کنار نمونه های تولیدی گز آردی عرضه می شود.

گز آردی اصفهان

و اما مشخصات و ویژگی های تولیدی از گز آردی، این گز آردی با اینکه همچون گز لقمه ای از یک مواد اولیه ی در تولید به کار می رود ولی پایان کار برش و بسته بندی منجر به تفاوت در این دو مدل گز می گردد، گز آردی با برش هایی چون گلریز و گلدرشت تهیه می گردد که از اشکال هندسی دایره ای و مربع شکل همراه بوده بعد برای حفظ تازگی و نرم بوده گز ان را بصورت بسته بندی وکیوم شده در جعبه های مخصوص به خود قرار گرفته می شود. از دیگر خصوصیت های این گز آردی همچون گز لقمه ای دارای درصد های متفاوت مغز پسته بادام با طعم های از انگبینی های گیاهی بوده که البته علاوه بر نوع بسته بندی کادویی بصورت فله ای هم در برخی از بازارهای فروش توزیع می شود.

قیمت خرید گز آردی فله و بسته بندی

فروش این بخش که در ارتباط با عرضه ی تولیدات گز آردی بوده است قیمت خرید و یا فروش گز آردی براساس نمونه های متفاوت معرفی شده هر یک دارای نرخ قیمت های بالا و پایینی بوده اند و البته براساس نوع گز آردی فله ای و بسته بندی شده این دو نیز دارای قیمت های فروش متغیری نیز بوده اند و در این بخش با قیمت مناسب توزیع می گردد.

گز آردی اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید