مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پولکی نبات بسته بندی مخصوص اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه پولکی اصفهان چگونه است؟فروش بهترین پولکی نبات کنجدی بسته بندی
گز پولکی اصفهان در تهران

پولکی از تنقلات شیرین اصفهان می باشد که شبیه آبنبات بوده و اصولا به جای قند و در کنار چای استفاده می گردد. پولکی از جمله محصولاتی است که از تنوع بالایی برخوردار بوده و در طعم های مختلف تولید می گردد و به دلیل محبوبیت بالایی که دارد، آن را به صورت پولکی نبات بسته بندی برای ارسال به سراسر کشور و هم چنین صادرات تولید کرده و روانه بازار می نمایند.

صادرات پولکی نبات بسته بندی مخصوص اصفهان

طرز تهیه پولکی اصفهان چگونه است؟

طرز تهیه پولکی اصفهان چگونه است؟

 معمولا پولکی را می توان به دو شیوه خانگی و صنعتی تولید نمود.

برای تهیه پولکی خانگی نیاز به شکر، آب و سرکه خواهیم داشت و در اصل منظور از سرکه، سرکه سفید می باشد که برای جلوگیری از رسوب کردن پولکی به آن اضافه می گردد.

در این روش، ابتدا آب را در ظرفی ریخته و بر روی شعله حرارت قرار داده تا به جوش آید و در مرحله بعد شکر را به آب در حال جوش اضافه نموده و در این حین مرتب ظرف را به صورت دورانی حرکت داده تا محلول به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بجوشد و به غلظت کافی رسیده و قوام پیدا کند. در این راستا رنگ محلول کاراملی رنگ خواهد شد و پس از آن محلول را از روی حرارت برداشته و با کمک قاشق و به صورت داغ بر کف سینی که با فویل پوشیده شده است، به صورت سکه ای پهن خواهیم کرد و زمانی که حالتی ترد و شکننده پیدا کرد، آن ها را از فویل جدا کرده و در ظرفی در بسته، در یخچال نگهداری می نماییم.

و اما برای تهیه پولکی، به شیوه صنعتی از شیره به جا مانده از نبات استفاده می گردد و در واقع پولکی یکی از فرآورده های جانبی تولید نبات می باشد و در این روش شیره نبات را با سرکه مخلوط کرده و سپس در دمای ۱۶۰ درجه سانتی گراد می جوشانند. پس از آن ماده به دست آمده را،  بر روی سینی های بزرگ ریخته و طعم دهنده های مختلفی مانند عسل، نارگیل، زنجبیل، لیمو عمانی و غیره به آن اضافه خواهند کرد. پس از آن ماده حاصل شده را به قدری ورز داده تا خمیر مانند شده و قبل از سرد شدن آن را در زیر غلطک های مخصوص ساخت پولکی پرس کرده تا پولکی به صورت دایره ای یا بیضی تولید گردد.

فروش بهترین پولکی نبات کنجدی بسته بندی

فروش بهترین پولکی نبات کنجدی بسته بندی پولکی از تنقلات پر تنوعی بوده که در قالب های مختلفی مانند پولکی کنجدی، زعفرانی، لیمویی، زنجبیلی و غیره تولید می گردد و اما باید گفت که بهترین پولکی اصفهان به گونه ای بوده که حالت ترد و شکننده داشته باشد و به نحوی بسته بندی گردد که حالت چسبندگی به خود نگیرد و این ویژگی ها، طی فرآیند صحیح تولید پولکی حاصل خواهد شد و به فروش می رسید. البته لازم به ذکر است که در مکان های تولید پولکی، شاهد فروش نبات اصفهان هم خواهیم بود.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید