مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی عمده گز انگبینی بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده انواع گز پایتخت گز ایران بلداجیمرکز فروش صادراتی گز انگبینی
گز انگبینی بلداجی

گز انگبینی بلداجی

گز انگبینی بلداجی را که می توان پیشنهادی از تولیدات گز اصلی شاهکار بلداجی نام برد و معرفی کرد در این بخش همراه با یک فروش عمده در سراسر بازار کشور و بازارهای صادراتی به کشورهای مختلف جهانی با قیمت مناسب ارائه می گردد.

عمده انواع گز پایتخت گز ایران بلداجی

بلداجی یکی از قطب های تولیدی گز در کشور بوده که به ان لقب پایتخت گز ایران داده اند و دارای واحدهای تولیدی بی شماری در این قطب تولیدی هستیم که هر یک با نام های تجاری مختلفی تولیدات خود را معرفی می کنند. و می توان گفت تولیداتی متنوع از انواع و اقسام گوناگون گزها را نیز دارا هستند. مدل های مختلفی از گز لقمه ای تا گزهای آردی و با گز سوهانی را شامل می شوند که البته تولیدات دیگر محصولات از شیرینی جات ها چون نقل و پولکی نبات های اعلا و درجه یک را نیز دارا هستند. اما می پردازیم به عمده تولیدات ارائه شده از گز بلداجی که همان مدل های گز لقمه ای آردی را دارا هستند با گز سکه ای که از مغز پسته، مخلوط و بادام با درصد های متفاوت تولید می کنند.

گز انگبینی بلداجی

یکی از ویژگی های اصلی در تولید گز طعم ان بوده که استفاده از انگبین های گیاهی می توان گفت به گز طعم خوشمزه و فوق العاده ای را می بخشد و یکی از برندهای معروف و مشهور تولید کننده ی گز در این قطب تولیدی گز شاهکار بوده که بنابر استفاده از این انگبین های گیاهی در تولیدات گز خود بهترین های گز را در سراسر بازار کشور ارائه نموده است. انچه از تولیدات گز شاهکار بلداجی می توان نام برد مجموعه ای از گزهای لقمه ای با آردی بوده اند که از مغز پسته ای با مخلوط و بادام تهیه شده اند که در طعم دهنده های این گز تماما از طعم های انگبین های گیاهی استفاده شده است اعم از:
  • گز لقمه و آردی پسته انگبینی
  • گز لقمه و آردی پسته ترنجبینی
  • گز لقمه و آردی پسته شیرخشتی
  • گز لقمه و آردی پسته زعفرانی
  • گز انگبین دار ۴۲%، ۳۸%، ۳۲%

پس به این ترتیب از بین این انواع گزهای بلداجی نمونه های تولیدی از گز شاهکار را می توان نمونه ی برتر گز این پایتخت نام برد که صادرات ان به سایر کشورهای جهانی با استقبال بی نظیری همراه بوده است و بنابر سلیقه با ذائقه های مختلف افراد انتخاب های متغییری از تولیدات ارائه شده صورت می گیرد.

گز آردی اصفهان

مرکز فروش صادراتی گز انگبینی

پس به این ترتیب در این مرکز پخش و فروش مستقیم عمده انواع گز بلداجی می توانید بهترین های تولید شده از گز انگبین دار شاهکار را در نوع فله ای و بسته بندی کادویی از تولیدات گز لقمه ای و آردی گلریز و گلدرشت را با نرخ قیمت های فروش مناسبی تهیه و خریداری نماید، من جمله سفارشات صادراتی به کشورهای مختلف جهان.

گز زعفرانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید