مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش گز سوهان فله بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت تولیدات گز سوهان بلداجیفروش عمده گز سوهان فله با قیمت مناسب
گز سوهان باقلوایی

گز سوهانی

گز سوهان بلداجی از نمونه های پرطرفدار گز لقمه ای در بازار صادرات و بازار داخلی بوده است که در این بخش از فروش نوع تولیدات سوهان گز فله ای با مدل بسته بندی پاکتی کمی با نرخ قیمت متفاوت اما مناسب عمده در سراسر بازار کشور عرضه و به فروش می رسد.

خصوصیت تولیدات گز سوهان بلداجی

خب برای معرفی کوتاه و مختصر از بلداجی می توان اینطور بیان کرد که یکی از شهرهای کوچک استان چهارمحال و بختیاری بوده است و این شهر کوچک توانسته است لقب پایتخت گز ایران را به خود اختصاص دهد. اگر گذری در این شهر داشته باشید می توانید با مجموعه واحد های تولید کننده ی کوچک و بزرگی از کارگاه تا کارنجات تولیدی گز را مشاهده نماید که هر یک به نوبه ی خود تولیدات خود را با نام های تجاری مختلفی معرفی و به بازار عرضه نموده اند که البته علاوه بر تولیدات گز می توان به تولید پولکی نبات با نقل های درجه یک و اعلا اشاره کرد که همچون گز ان معروف و باکیفیت هستند.

گز سوهانی

اما می پرداریم به معرفی تولیدات گز بلداجی، و این گز که در همان مدل گزهای لقمه ای با گز آردی از گذشته تا به امروز تهیه و تولید شده است امروزه نیز به همان ترتیب با طعم انگبین های گیاهی از مغزهای پسته ای تا مخلوط پسته بادام و گز بادامی با درصد های متفاوت روانه ی بازار مصرف نموده اند که البته تنوع دیگر از امر تولیدات گز بلداجی مربوط به نوع بسته بندی ان بوده که بصورت فله ای و گز کادویی نیز به فروش می رسد. از بین تولیدات گز بلداجی نوعی که می توان گفت پرطرفدارترین و پرفروش ترین بوده تولیدات گز سوهان بلداجی می باشد.

این گز سوهان بلداجی که در نوع برش لقمه ای بصورت تک سلفون پیچ می باشد هم در مدل فله ای و هم نوع بسته بندی پاکتی در وزن های مختلف به بازار عرضه شده است. و باز این مسئله هست که براساس درجه ی کیفیت تولیدات گز سوهان همواره با نرخ قیمت های خرید فروش متغیری به بازار عرضه می شوند. از وزن بسته بندی پاکتی گز سوهانی عرضه شده در بازار می توان به ان اشاره کرد اعم از:

  • گز سوهان پاکتی ۵۰۰ گرمی
  • گز سوهان پاکتی ۷۵۰ گرمی
  • گز سوهانی پاکتی ۸۰۰ گرمی
  • گز سوهانی پاکتی ۹۰۰ گرمی
  • گز سوهانی پاکتی ۱۰۰۰ گرمی

گز سوهانی

فروش عمده گز سوهان فله با قیمت مناسب

فروش عمده گز سوهان بلداجی این بخش علاوه بر تامین بازار فروش و پخش سراسر کشور عرضه ی کننده ی بازار صادرات به کشورهای مختلف جهانی من جمله کشور های همسایه نیز بوده است که جهت ثبت سفارشات خرید خود می توانید این سوهان گز بلداجی را در نوع تولیدات فله ای و یا بسته بندی پاکتی با قیمت مناسب در این بخش خریداری نماید.

گز سوهانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید