مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واحد تولیدی گز سوهانی بلداجی با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز سوهانی در پایتخت گز بلداجیفروش عمده گز سوهان با قیمت ارزان در کشور
گز سوهانی

گز سوهانی

گز سوهانی محصول پرطرفدار و پرفروش در بازار گز ایران و بازارهای جهانی که بصورت های گوناگون از بسته بندی تا مدل های فله ای عرضه شده است در این واحد تولیدی از گز سوهانی بلداجی بهترین های تولید شده با قیمت ارزان به فروش می رسد.

انواع گز سوهانی در پایتخت گز بلداجی

بلداجی یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری بوده که بنابر دارا بودن جاذبه های طبیعی دارای اب و هوای خوش و بکر بوده و یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این منطقه پایتخت بودن در عرصه ی تولید بهترین شیرینی سنتی و اصیل ایرانی به نام گز بوده است. این گز ایرانی که بلداجی یکی از قطب ها و پایتخت تولید ان بشمار می رود اصفهان نیز یکی دیگر از قطب های تولیدی این محصول به شمار می رود پس به یقین با گز ایران چون گز اصفهان بلداجی اشنا بوده اید و در هر یک از این دو قطب با برندهای تولید کننده ی گز متعددی روبه رو هستیم که هر واحد تولیدی یکی از این انواع گزها در بازار را تهیه تولید و ارائه می دهد.

گز سوهانی

در بین چندین و چند محصول تولیدی از گز که مربوط به طعم گز، درصد مغز گز، با برش های گز تقسیم بندی شده اند یکی از محصولات تولیدی در بین گز با نام گز سوهانی شهرت پیدا کرده است و این گز سوهانی از مجموعه محصولات پرطرفدار و پرفروش در سراسر جهان بوده، گز سوهانی در ترکیب گز با روکش سوهان بصورت برش لقمه ای و گز سوهان حبه ای تولید شده است که براساس مدل های مختلف بسته بندی در ان تنوع کار را بالا برده است. و انچه از تولیدات گز سوهان بلداجی می توان نام برد و دسته بندی کرد برندهای تولید کننده ی مختلف با درجه ی کیفی در تولیدات بوده که منجر به متغیر بودن در نرخ قیمت خرید فروش می گردد مانند:

  • گز سوهانی شاهکار
  • گز سوهانی اثلی ۳۰۳
  • گز سوهانی قدس
  • گز سوهانی طلایی
  • گز سوهانی ارغوان
  • گز سوهانی فله ( ۵ کیلوگرم؟)
  • گز سوهانی پاکتی ( ۵۰۰ گرمی )
  • گز سوهانی پاکتی ( ۱۰۰۰ گرمی )
  • گز سوهانی پاکتی ( ۸۰۰ گرمی )

گز سوهانی

فروش عمده گز سوهان با قیمت ارزان در کشور

فروش عمده ای که از گز سوهانی در این بخش از واحد تولیدی گز سوهانی بلداجی ارائه شده است براساس یک فروش و عرضه ی مستقیم از بخش تولیدی با نرخ قیمت ارزان و مناسب در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی از وزن های مختلف در سراسر بازار کشور و حتی تامین بازار صادرات عرضه و به فروش می رسد. برای سفارش خرید می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس بوده و بهترین های تولید شده از شیرینی اصیل و سنتی ایرانی خریداری نماید.

گز سوهانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید