مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده پولکی نبات بلداجی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات ارائه شده پولکی نبات در کشورمرکز پخش عمده انواع پولکی نبات در سراسر کشور
گز لقمه ای در بازار

گز لقمه ای در بازار

پولکی نبات اصفهان بلداجی که یکی دیگر از محصولات تولیدی این دو قطب بشمار می رود در مدل های گوناگون از تولیدات توسط این مرکز پخش و فروش به طور عمده و در سراسر بازار کشور با قیمت مناسب توزیع، پخش و به فروش می رسد.

عمده تولیدات ارائه شده پولکی نبات در کشور

فروش و پخش این بخش که مربوط به سوغات و شیرینی جات های اصیل و سنتی ایرانی از تولیدات اصفهان بلداجی بوده است مربوط به نوع محصولات از گز با پولکی نبات های اعلا و درجه یک بوده که به نوبه ی خود بازارهای فروش متفاوتی را در سراسر کشور دارا هستند. و انچه در این بخش برای فروش ارائه گردیده است مربوط به تولیدات پولکی نبات بلداجی اصفهان بوده و می دانیم که این دو مرکز هر دو قطب های تولید کننده ی گز در کشور بوده اند و تولیداتی انبوه و عمده از انواع اقسام گوناگون گز ها را سالانه روانه ی بازار مصرف می کنند. علاوه بر این می توان به سایر تولیدات دیگر از این پایتخت گز ایران اشاره کرد که به شیرینی های پولکی نبات معروف هستند. محصولی پرطرفدار که همراه با چای مصرف می شود.

صادرات گز اصفهان

و اما تولیدات صورت گرفته و ارائه شده از این پولکی نبات ها در بازار که می دانیم پولکی نوعی از شیرینی می باشد که بصورت سکه ای اما بسیار ترد و شکننده بوده است و علاوه بر اینکه در طعم های گوناگون تهیه می شود بصورت مغزدار نیز بوده اند و از دیگر ویژگی های ان این می باشد که بصورت بسته بندی در بازار عرضه می شود و نوع فله ای ان بخاطر شکننده بودن این محصول عرضه نمی گردد و دسته بندی این انواع طعم و نوع مغزدار بودن پولکی های تولید شده اعم از:

  1. پولکی طعم دار میوه ای
  2. پولکی طعم دار زنجبیل، دارچین
  3. پولکی طعم دار لیمویی
  4. پولکی طعم دار گل محمدی
  5. پولکی مغزدار پسته، کنجدی، سیاه دانه، خشخاش

و اما نوع تولیدات ارائه شده از نبات ها که بصورت نبات های چوبی، شاخه با نبات تخت ارائه می گردد و طعم های تولیدی از نبات ها مربوط به همان نبات زعفرانی، سفید و نبات گیاهی می باشد که گرچه نوع نبات زعفرانی پرطرفدارترین بشمار می رود می توان در بازار فروش امروزی دید که نبات گیاهی نیز از استقبال بی نظیری برخودار بوده است.

نبات فله اصفهان

مرکز پخش عمده انواع پولکی نبات در سراسر کشور

پس در این بخش از مرکز فروش ارائه ی تولیدات پولکی نبات بلداجی اصفهان که همراه با انواع طعم ها در نوع فله ای و بسته بندی شده در وزن های مختلف بوده است می توانید برای پخش و یا فروش این محصول با ما در ارتباط باشید و بهترین، باکیفیت ترین نوع نبات و پولکی را با قیمت مناسب خریداری نماید. البته باز نوع پولکی نبات ها هم براساس درجه ی کیفی تولیدات در بازار با نوسان نرخ قیمت فروش همراه بوده اند.

نبات فله اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید