مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع گز بیدمشکی لقمه ای آردی مغزدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز طعم دار سنتی واحد های تولیدی گزمدل تولیدات گز بیدمشکی مغزدار لقمه+آردیفروش انواع گز بیدمشکی مغزدار فله+بسته بندی

انواع گز مغزدار که شامل سه گروه تولیدی بوده است در نوع تولیدات گز لقمه ای و آردی عرضه می شود در این بخش از فروش این گز مغزدار را با طعم گز بیدمشکی در نوع تولیدات فله ای تا بسته بندی کادویی با قیمت مناسب برای بخش های مختلف از بازار کشور به فروش می رسد.

انواع گز طعم دار سنتی واحد های تولیدی گز

گز نوعی از شیرینی بوده است که تولیدات این محصول در بین تمامی انواع شیرینی جات هایی که موجود هستند به نوعی متفاوت تر می باشد. در اصل می توان گفت براساس مواد اولیه ی مصرفی در تولید این محصول به نوبه ی خود دارای ارزش غذایی بالایی بوده است و مصرف ان برای تمامی گروه های سنی مفید و مقوی می باشد. به عنوان مثال انچه از تولیدات گز ارائه شده همان نمونه های معروف از تولیدات گذشته تا به امروز بوده که بدون هیچ گونه تغییرانی در تولیدات ان به همان شکل و طعم همیشگی در نوع سنتی تهیه و تولید می گردد. منظور از تولیدات سنتی مواد اولیه ی مصرفی در تولید می باشد.

گز لقمه ای در بازار

یکی از ویژگی هایی که از تولیدات گز می توان اشاره کرد که منجر به تولیدات نوع سنتی ان می شود، مصرف انگبین های گیاهی که نوعی عصاره ی گیاهی می باشد که برای شیرین کننده گز و طعم دهی گز استفاده می شود به کار می رود. که امروزه در هر واحد تولید کننده ای این تولیدات گز از طعم های سنتی از انواع مختلف تهیه می شود. دسته بندی طعم های سنتی از انگبین های گیاهی در تولیدات گز طعم دار اعم از:

  • گز طعم دار سنتی انگبینی
  • گز طعم دار سنتی ترنجبینی
  • گز طعم دار سنتی بیدمشکی
  • گز طعم دار سنتی شیرخشتی
  • گز طعم دار سنتی زعفرانی
  • گز طعم دار سنتی عسل/گل گز

تمامی انواع نام برده از طعم های سنتی انگبین های گیاهی هم در تولیدات گز لقمه ای و هم گز آردی مصرف می شود و از انواع مغزیجاتی چون پسته و بادام که نوع ترکیب این دو مغز نیز تولیدات گز مخلوط را شامل می شود، و صورت های مختلفی از تولیدات گز کیلویی، کادویی، پاکتی، مغزدار و بی مغز را تشکیل می دهند.

صادرات گز اصفهان

مدل تولیدات گز بیدمشکی مغزدار لقمه+آردی

خب یکی از طعم های در نظر گرفته شده ی این بخش مربوط به تولیدات گز طعم دار بیدمشکی بوده است که البته علاوه بر عصاری بیدمشکی می توان به تولیدات گز خلال بیدمشک هم اشاره کرد که در بین برخی از واحد های تولیدی در نوع خلال بیدمشک هم عرضه می شوند. و اما مدل تولیدات گز بیدمشکی که شامل همان گز مغزدار از نوع گز پسته ای، گز بادام تا گز مخلوط بوده است در نوع برش های گز لقمه ای و گز آردی بوده ولی با درصد های متفاوت از تولیدات گز مغزدار چون گز ۱۰%، ۲۰%، ۳۰%، ۳۲% و ۴۲ درصد.

گز لقمه ای در بازار

فروش انواع گز بیدمشکی مغزدار فله+بسته بندی

تمامی این تولیدات معرفی شده از گز بیدمشکی مغزدار هم لقمه ای و هم آردی در نوع تولیدات گز خلال بیدمشکی نیز تهیه و تولید می گردد من جمله از تولیدات گز کیلویی، کادویی با وزن های مختلف از بسته بندی ها تا درصد های معرفی شده، پس برای تهیه و خرید عمده ی هر یک از انواع نام برده شده ی گز ها می توانید با این مرکز فروش و تولید کننده ی گز در بخش اصفهان در ارتباط بوده و از تولیدات به روز و تازه ی گز با قیمت های مناسب بهره مند گردید.

گز لقمه ای در بازار

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید