مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع پولکی طعم دار ۵۰۰ گرمی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست طعم های تولیدی انواع پولکیایا تولیدات پولکی با سوهان کنجدی متفاوت هستند؟مرکز خرید فروش عمده انواع پولکی 500 گرمی اصفهان

خرید انواع پولکی طعم دار اصفهان که در وزن های متفاوتی چون ۵۰۰ گرمی و غیره تهیه و تولید می شوند، برای درخواست های خرید عمده جهت پخش و فروش می توانید با ما در ارتباط باشید.

لیست طعم های تولیدی انواع پولکی

در بین گروه های تولیدی از شیرینی جات ها که هر کدام با اسامی متفاوتی معرفی شده اند از تولیدات متنوعی نیز همراه هستند که یکی از نمونه های در نظر گرفته شده ی این بخش در ارتباط با تولیدات پولکی بوده است. پولکی و نبات را می توان جزء تولیدات بخش اصفهان نام برد که در کنار تولیدات انواع گز خود این محصول به همراه دیگر انواع مدل های تولیدی از شیرینی جات ها را نیز ارائه می دهد.

و اما تولیدات مربوط به پولکی که در واحد های مجزای تولید و یا در بخش های تولیدی گز همراه با ان تهیه و تولید می شود. پولکی نوعی شیرینی ترد و شکننده ای بوده که برش های سکه ای مانند با طعم های مختلف را در بر دارد و براساس شکننده بودن ان عمده در نوع بسته بندی شده روانه ی بازار مصرف می گردد و نوع فله ای ان در بازار عرضه نمی گردد.

گز لقمه ای در بازار

یکی از خصوصیت ها و ویژگی که در امر تولیدات پولکی می توان دید و نام برد مربوط به طعم این محصول بوده و طعم دهنده های مصرفی در تولید ان طعم اسانس های خوراکی بوده، و دسته بندی از طعم های مختلف را می توان طعم هایی چون طعم زنجبیلی، دارچینی، زعفرانی، لیموعمانی، گل محمدی، زرشک، پسته ای، کنجدی، نارگیلی و برخی از طعم های میوه ای چون پرتقالی، موزی و … .

نبات فله اصفهان

ایا تولیدات پولکی با سوهان کنجدی متفاوت هستند؟

خب در کنار تولیدات این انواع پولکی های طعم دار محصولات دیگری که عرضه می شود مربوط به تولیداتی چون نبات با سوهان کنجدی عسلی بوده یا همان سوهان پولکی، این سوهان کنجدی که صد درصد از دانه های کنجد با شیره ی نبات و یا شکر در تولید ان مصرف می شود از نوع تولیدات خود پولکی متفاوت تر بوده و تا حدودی می توان گفت از نظر ترد و شکننده بودن محصول یکسان هستند و مدل سوهان کنجدی در نوع ورقه ای برش داده می شود هم صورت فله ای و هم بسته بندی شده که در طعم های ترکیبی چون سوهان کنجدی سیاه دانه، نارگیلی، گل محمدی، خشخاش، گشنیزی تولید می گردند.

پولکی اصفهان

مرکز خرید فروش عمده انواع پولکی ۵۰۰ گرمی اصفهان

بنابر دایر بودن و مستقر بودن واحد های تولیدی و فروشگاه های فروش در بازار گز اصفهان، تهیه ی هر نوع شیرینی مخصوص اصفهان امکان پذیر بوده و برای خریداری تولیدات انواع پولکی های طعم دار ۵۰۰ گرمی همراه با تولیدات نوع دیگر محصولات چون سوهان کنجدی و نبات ها از نوع فله ای تا بسته بندی شده همراه با تولیدات به روز و تازه با کیفیت اعلا و نرخ قیمت های مناسب با ما در ارتباط باشید.

پولکی اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید