مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز گلریز گلدرشت آردی پسته بادام آنتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات مدل گز آردی انتیک در بازارمرکز خرید عمده انواع گز آنتیک اصفهان

گز آردی که در مدل گز گلریز با گز گلدرشت به بازار عرضه شده است در نوع تولیدات گز پسته ای و مخلوط با بادام امکان تهیه و خریداری وجود دارد براین اساس در این بخش از مرکز فروش تولیدات گز آنتیک اصفهان پیشنهاد این بخش برای خرید عمده ی گز آردی می باشد.

معرفی تولیدات مدل گز آردی انتیک در بازار

گز لقمه ای اصفهان

برای معرفی این برند از تولید کنندگان گز در اصفهان باید گفت که یکی از برند های معروف و مشهور بازار گز اصفهان بوده که به نوبه ی خود و براساس تولیدات اعلا و درجه یکی که از انواع گز ها به بازار ارائه نموده است معرفی و شناخته شده می باشد که مشهور بازار های صادراتی نیز می باشد. و از تولیدات ارائه شده ی این شرکت گز آنتیک می توان گفت تولیدات خود را به چند بخش و دسته تقسیم بندی کرده است از نظر نوع بسته بندی و نوع مغز مصرفی در تولیدات که عبارتنداز:

  • تولیدات گز براساس بسته بندی ( لوکس، مجلسی، کادویی، سازمانی)
  • تولیدات گز براساس نوع مغز ( پسته ای، بادام، مخلوط )
  • و دسته بندی محصولات ( گز، سوهان عسلی، سوهان گزی، پولکی نبات، شیرینی)

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات گز بوده که نوع گز هم همان مدل گز های لقمه ای با آردی بوده است که تنوع را می توان از چند جنبه و جهت می توان باز دسته بندی کرد حالا طعم گز تا درصد مغز ها با نوع بسته بندی همگی از عوامل تاثیر گذار بر تنوع کار تولیدات می گردد. خب گز لقمه ای نمونه ی پرفروش ترین مدل گز در بازار بوده است ولی موصوع در ارتباط با تولیدات گز آردی بوده و از تولیدات گز آردی آنتیک می توان به چند مورد اشاره کرد. این گز آردی دو صورت از برش گز را دارا بوده بنابراین با نام گز آردی گلریز و گز گلدرشت معرفی می باشد و تقاضای بازار مصرف کننده برای هر دوی این مدل بالا بوده، با اینکه برش گز آردی را در برش هایی از اشکال هندسی چون دایره ای و مربع شکل ارائه می دهند باز تقاضای بازار مصرف برای مدل گز دایره ای بالاتر بوده است.

گز آردی لاله

از دیگر ویژگی و خصوصیت های تولیدی گز آردی علاوه بر مدل برش این محصول نوع مغز مصرفی یکی دیگر از ویژگی ها در تولیدات بوده که همانند گز لقمه ای در مدل گز پسته ای، گز بادام با گز مخلوط ارائه می گردد البته با درصد های متفاوتی همراه بوده اند که یکی از طعم های سنتی از انگبین های گیاهی را هم به خود اختصاص می دهد. اینکه تولیدات گز آردی نیز به صورت فله ای وجود دارد باید گفت برخی از شرکت های تولید کننده این محصول را نیز به صورت فله ای ارائه می دهند ولی برخی شرکت ها چون شرکت گز آنتیک در نوع بسته بندی شده روانه ی بازار مصرف می نماید.

گز آردی لاله

مرکز خرید عمده انواع گز آنتیک اصفهان

براساس وجود مرکز های خرید در بخش های متعدد از بازار گز اصفهان تهیه ی ان به سادگی امکان پذیر بوده است و در دیگر بخش های مراکز استانی کشور این بخش و مرکز فروش تولیدات را به صورت آنلاین و اینترنتی در نوع عمده ای روانه ی بازار مصرف می شود. پس برای خرید عمده ی هر یک از تولیدات گز آردی اعم از گلریز تا گلدرشت با مغز پسته ، بادام و مخلوط با ما و از طریق راههای ارتباطی همراه باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید