مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پولکی سوهان کنجدی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات سوهان کنجدی پولکی اصفهانمرکز فروش عمده پولکی سوهان کنجدی اصفهان

گز لقمه ای در بازار

صادرات پولکی اصفهان یکی دیگر از تولیدات ارائه شده ای این قطب و پایتخت گز ایران بوده است که در این بخش همراه با پیشنهاداتی از تولیدات اعلا و درجه یک انواع پولکی طعم دار با تولیدات سوهان کنجدی درجه یک با قیمت مناسب ارائه می گردد.

معرفی تولیدات سوهان کنجدی پولکی اصفهان

اصفهان بزرگترین مرکز تولید کننده ی بهترین شیرینی سنتی و اصیل ایرانی بنام گز بوده که در کنار ان شاهد تولیدات دیگر شیرینی جات این قطب و پایتخت گز ایران هستیم که به پولکی نبات اصفهان مشهور هستند. هر چند که بخش عمده ای از تولیدات گز اصفهان به بازارهای جهانی صادر می گردد در کنار ارائه ی نمونه های متفاوت از تولیدات دیگر سوغات و یا همان شیرینی جات بخش اصفهان در بازار های جهانی منجر به استقبال کثیری از سمت افراد مختلف در کشور های مختلف جهان هستیم و منجر به این امر گردید که در بازار امرزوی علاوه بر صادرات گز اصفهان سایر تولیدات از شیرینی جات اصفهان چون پولکی نبات هم صادر گردد.

و اما تولیدات ارائه شده از پولکی نبات اصفهان که شامل انواع طعم ها از برند های مختلف تولید کننده با کیفیت های متفاوت در تولیدات همراه هستند. و یکی از خوبی های تولیدات پولکی نبات اصفهان این بوده که همانند گز ان همراه با درجه های کیفی بالایی این محصولات تهیه و تولید می شود البته با طعم خاص و ویژه ای که همراه دارند. این پولکی که نوعی از شیرینی جات محسوب می گردد بصورت برش سکه ای بوده که بسیار ترد و شکننده بوده است و امروزه علاوه بر انواع طعم ها در نوع مغزدار نیز تهیه می گردد. مانند:

  1. پولکی طعم دار میوه ای
  2. پولکی طعم دار زنجبیلی، دارچینی
  3. پولکی طعم دار زعفرانی
  4. پولکی طعم دار نارگیلی
  5. پولکی مغزدار کنجدی، خشخاش، سیاه دانه، پسته ای

محصول دیگر در کنار تولیدات این پولکی اصفهان که به سوهان کنجدی معروف بوده و بسیار پرطرفدار در بازار فروش کنار تولیدات پولکی می باشد از شیره ی نبات همراه با درصد بالایی از کنجد تهیه می شود که به ان سوهان عسلی کنجدی هم معروف بوده و علاوه بر ترکیب درصد بالایی از کنجد در این سوهان کنجدی شاهد ترکیبات دیگر مغزیجات نیز هستیم و این انواع سوهان کنجدی ها در بازار فروش اعم از:

  • سوهان کنجدی سیاه دانه
  • سوهان کنجدی خشخاش
  • سوهان کنجدی نارگیلی
  • سوهان کنجدی نارگیلی
  • سوهان کنجدی گشنیزی
  • سوهان کنجدی پسته ای

مرکز فروش عمده پولکی سوهان کنجدی اصفهان

پس به این ترتیب براساس وجود راههای ارتباطی در این بخش می توانید با ما در تماس بوده و براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده ی خود سفارشات خرید عمده انواع این پولکی با سوهان کنجدی های اصفهان را ثبت رسانید که البته در این خرید از قیمت های مناسب با تولیدات تازه و به روز همراه هستید که عرضه ی انواع تولیدات گز لقمه ای آردی اصفهان از نوع مغز پسته ای، بادامی بصورت فله ای و بسته بندی کادویی می توانید بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید