مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سوهان گزی لقمه+آرادتک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات گز سوهان بخش اصفهانویژگی های تولیدی گز سوهان آرادتکمرکز تولید گز با روکش سوهان آرادتک+اصفهان

تولیدات گز اصفهان با برند های متفاوتی معرفی شده اند که این بخش همراه هستیم با فروش تولیدات گز با روکش سوهان آرادتک که در نوع تولیدات گز سوهانی فله ای و بسته بندی پاکتی از قیمت مناسب برای تمامی بازار های فروش کشور عرضه می نماید.

معرفی تولیدات گز سوهان بخش اصفهان

اصفهان معروف به دیار نصف جهان که بنابر دارا بودن آثار تاریخی و باستانی بسیار در خود منجر به جذب گردشگران و مسافران بی شماری از جای جای کشور و جهان بوده است که در کنار ان از سوغات این منطقه و دیار نصف جهان می توان به مجموعه صنایع دستی تا خوراکی های خوشمزه از نوع شیرینی جات این منطقه نام برد و معرفی کرد که یکی از انها معروف در بازار جهان بوده است، تولیدات گز اصفهان می باشد که امروزه با برند های متعدد از تولیدات اعلا و باکیفیت در حال عرضه و فروش در بازار کشور و جهان می باشد.

دسته بندی از تولیدات گز اصفهان را می توان به این دو گروه تقسیم بندی کرد که شامل گز آردی مغزدار و بی مغز با گز لقمه ای مغزدار و بی مغز، تمامی این انواع دو مدل گروه تولیدی نام برده از گز اصفهان هر کدام برای خود طعم های متفاوت از انگبین های گیاهی تا درصد های بالا و پایین مغز پسته، بادام و مخلوط را تشکیل داده اند از مدل های متنوع در طرح های گوناگون برای بسته بندی.

گز سوهان باقلوایی

با وجود اینکه تمامی انواع تولیدات نام برده از گز اصفهان در جایجای بازار ایران پوشش داده شده و پرفروش هستند، می توان دید که در بازار های جهانی نیز به همین ترتیب در حال پیش روی بوده است و حجم عمده ای از تولیدات گز اصفهان سالانه روانه ی بازار های صارداتی قرار می گیرد. یکی از تولیدات پرفروش و معروف از گز اصفهان که امروز با نام گز با روکش سوهان در حال معرفی شدن می باشد جزء تولیدات گز بی مغز بوده است که در ترکیب با دو محصول سوهان و گز به دست امده اند.

گز سوهان باقلوایی

ویژگی های تولیدی گز سوهان آرادتک

خب همانطور که گفته شد تولیدات گروه تولیدی از گز اصفهان با اسامی متفاوتی معرفی می شوند که یکی از این برند های تولیدی با نام تجاری آرادتک شناخته شده است و تولیدات ارائه شده همراه با تولیدات گز با روکش سوهان می باشد. از ویژگی های تولیدی این گز با روکش سوهان می توان دید که همان تولیدات گز سوهانی لقمه ای با بسته بندی های تک نفره در نوع فله ای و بسته بندی های پاکتی در وزن های یک کیلوگرمی بوده اند. وجود تولیدات این محصول گز با روکش سوهان علاوه بر اینکه در بازار های ایرانی توزیع می گردد قابل صادرات به بازار های کشور های مختلف جهانی نیز بوده است.

گز سوهانی

مرکز تولید گز با روکش سوهان آرادتک+اصفهان

پس این بخش یکی از مرکز های تولید کننده ی گز در اصفهان بوده است که با نام تجاری آرادتک معرفی شده است و برای تهیه و خرید عمده تولیدات گز با روکش سوهان و دیگر تولیدات از گز لقمه ای و آردی در نوع فله ای و بسته بندی های کادویی با قیمت مناسب می توانید با این بخش در ارتباط باشید که به طور مستقیم از واحدی عرضه می شود.

گز لقمه ای در بازار

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید