مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز نوقا پسته ای ۱۸ درصد تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت گز نوقا با گز اصفهان چیست؟تولید کننده بهترین گز نوقا آجیلی تبریز
گز سکه ای

یکی از شیرینی های سنتی شهر تبریز گز نوقا بوده که به دلیل خوش طعم بودن و کیفیت مرغوب از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار می باشد و یکی از پر فروش ترین انواع شیرینی های تولید شده در کشور است. گز نوقا تبریز در کنار چای می تواند عصرانه ی دلچسبی باشد و یکی از دسرهای بسیار خوشمزه و پر طرفدار بوده که در طعم های متنوعی تهیه می شود.

فروش گز نوقا پسته ای 18 درصد تبریز

تفاوت گز نوقا با گز اصفهان چیست؟

تفاوت گز نوقا با گز اصفهان چیست؟ یکی از تفاوت های گز نوقا با گز اصفهان در مواد تشکیل دهنده آن است و نوقا به موادی مانند: شکر، نان میکادو، گلوکز مایع، عسل و یا شیره، سفید تخم مرغ، وانیل، فندق و پسته نیاز داریم در حالی که برای تهیه گز اصفهان نیازی به نان میکادو نداریم و برای تهیه نوقا اغلب از مغزهایی همچون گردو استفاده می شود و در تهیه گز از پسته و بادام بهره می برند و نوقا در میان دو لایه نان میکادو قرار می گیرد و اندازه آن از گز بزرگتر می باشد.
گز نوقا آجیلی به دلیل دارا بودن انواع مواد مغذی و ویتامین های مختلف برای بدن بسیار سودمند بوده و از خواص این محصول می توان به مواردی نظیر افزایش انرژی در بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع استرس و اضطراب، رفع کم خونی و … اشاره نمود.
قیمت گز نوقا به شرایط مختلفی وابسته می باشد و مهمترین مورد کیفیت و روش تهیه این محصول است همچنین مواردی نظیر برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، حجم خرید، روش خرید و فروش، میزان عرضه وتقاضا و … بر قیمت این محصول تأثیرگذار می باشند.

تولید کننده بهترین گز نوقا آجیلی تبریز

تولید کننده بهترین گز نوقا آجیلی تبریز تولید کننده گز نوقا با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های مدرن و در شرایط کاملا بهداشتی انواع این محصول را در نمونه های مختلف از حمله نوقا گز گردویی، نوقا گز ساده، نوقا گز دورنگ و نوقا گز مخلوط و … با بهترین کیفیت تولید نموده و در بسته بندی های شکیل و زیبا ارائه می کند.
این شیرینی خوشمزه علاوه بر فروش در داخل کشور توسط تاجران به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود و به دلیل طعم بی نظیر و کیفیت عالی در کشورهای مقصد نیز فروش بالایی دارد.
یکی از مراکز خرید و فروش انواع گز نوقا تبریز با کیفیت بسیار خوب و قیمت مطلوب همین مرکز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید. در هنگام خرید گز نوقا باید به تاریخ تولید و انقضاء، کد بهداشت و سایر مشخصات روی جعبه توجه کنید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید