مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و پخش پشمک الیافی میوه ای+بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع پشمک بلداجیانواع طعم میوه ای تولید در بین پشمک هامرکز تولید و پخش انواع پشمک الیافی+میوه ای

تولید پشمک در کشور که در بخش های مختلف از مراکز استانی کشور صورت می گیرد اینبار همراه هستیم با ارائه و فروش تولیدات پشمک بخش پایتخت گز ایران بلداجی از نوع تولیدات پشمک الیافی با طعم های میوه ای و سنتی با قیمت فروش مناسب.

معرفی تولیدات انواع پشمک بلداجی

پشمک یکی از شیرینی های مخصوص بخش استان کویری کشور چون یزد بوده است که از گذشته تا به امروز در نوع تولیدات درجه یک و سنتی از سه طعم اصیل وانیلی؛ کاکائویی با زعفرانی تهیه می شد که امروزه نیز در همین راستا در حال تهیه و تولید بوده است که البته براساس افزایش روز افزون تقاضای بازار مصرف کننده رفته رفته تولیدات در تبریز نیز شکل گرفت و امروزه همراه هستیم با مجموعه کارخانجات کوچک و بزرگ تولید کنندگان پشمک که با اسامی مختلفی از برند های تجاری تولید کننده ی این محصول که برخی نیز به نوبه ی خود توانسته اند شهرت بسیاری در تمامی بازار های کشور تا بازار های جهانی کسب نماید.

و تولیداتی که از پشمک در بازار امروزی به چشم می خورد مربوط به تولیدات پشمک الیافی و پشمک لقمه ای شکلاتی بوده که هر دوی این دو مدل تولیدات برای خود دنیای از انواع بسته بندی ها تا طعم های گوناگون را تشکیل داده است. مجموعه ای از طعم های میوه ای تا طعم های اصیل و سنتی را شامل می گردد. و اما دیگر بخش تولید کننده ی پشمک در بازار امروزی مربوط به تولیدات پشمک در بلداجی بوده است.

بلداجی قطب و پایتخت گز ایران بوده و در این قطب تولیدی گز هم مجموعه های تولید کننده ی بزرگ بسیاری وجود دارد که یکی دیگر از بخش های تولید کننده مربوط به تولیدات پشمک می باشد و از تولیدات ارائه شده ی پشمک بلداجی شامل همان تولیدات پشمک الیافی بوده است که در چندین طعم میوه ای و مدل بسته بندی های پت کریستالی تا بسته بندی های پاکتی را دربرگرفته است.

انواع طعم میوه ای تولید در بین پشمک ها

خب همانطور که گفته شد طعم های سنتی و اصیل از تولیدات پشمک طعم هایی چون وانیلی؛ کاکائویی با زعفرانی بوده است و از دسته طعم های دیگر مربوط به طعم های میوه ای می باشد که دسته بندی طعم های میوه ای که در بین اکثریت واحد های تولیدی به بازار ارائه شده است تولیدات طعم هایی چون طعم طالبی، بلوبری، پرتقالی، توت فرنگی، البالویی، موزی بوده است. و تمامی این انواع طعم پشمک های میوه ای هم نوع الیافی و هم نوع لقمه ای روکش دار شکلاتی را شامل می گردد که در طرح های مختلف بسته بندی در بازار امروزی توزیع گردیده اند.

مرکز تولید و پخش انواع پشمک الیافی+میوه ای

پس برای تهیه و خرید عمده انواع پشمک الیافی در نوع پشمک الیافی فله ای و پشمک الیافی بسته بندی پاکتی و … می توانید با این بخش در ارتباط بوده و از تولیدات به روز و تازه ی پشمک تولید بخش بلداجی بهره مند گردید. در این بخش عرضه ی تولیدات نوع پشمک الیافی میوه ای بصورت فله ای نیز امکان پذیر می باشد که این پشمک الیافی میوه ای فله ای در بخش های ویژه ای از بازار مورد تقاضا و خرید بوده است.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید