مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گز سوهان حبه ای قیمت فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل تولیدی گز سوهان در بازارنمونه های پرفروش گز سوهانی در کشورمرکز تولید و فروش عمده گز سوهان حبه ای+لقمه ای
گز سوهان باقلوایی

گز لقمه ای در بازار

گز سوهان نمونه ی پرطرفدار ترین گز بدون مغز محسوب می شود که در صورتی متفاوت از گز لقمه ای ارائه گردیده است و این بخش همراه با فروش تولیدات مدل برش سوهان گز حبه ای بصورت عمده با قیمت فروش مناسب ارائه می گردد.

انواع مدل تولیدی گز سوهان در بازار

انواع مدل های تولیدی از نوع شیرینی گز ایرانی را می توان مجموعه ای از مدل های گوناگون نام برد و دید که در بازار امروزی عرضه و به فروش می رسند و شامل گروه تولیدی از گز مغزدار تا گز بی مغز که در نوع برش های گز لقمه ای و گز آردی با گز سکه ای ارائه می شوند. البته هر یک از این انواع برش های گزی نام برده شده بنابر دارا بودن ویژگی های متفاوت هر یک در تولیدات با اسامی خاصی هم معرفی می شوند مانند گز لقمه ای و یا آردی مغز پسته ای، بادام و مخلوط با طعم انگبین های گیاهی چون ترنجبینی، بیدمشک، انگبین، عسلی و شیرخشتی و طعم گز زعفرانی که محبوب عمده بازار های فروش در بین گز های طعم دار می باشند که از درصد های متفاوت این مغز های نام برده همراه هستند چون گز مغزدار ۱۰%، ۱۸%، ۲۰% الی ۴۳% .

گز سوهانی

و اما مدل دیگر از تولیدات در بین گروه تولیدی گز ها بدون مغز که معروف به گز لقمه ای با روکش سوهان و یا گز سوهان لقمه ای معروف بازار فروش. این گز سوهانی لقمه ای که شامل مایه ی گز بدون مغز با یک لایه و روکش گز سوهان بوده همانند گز لقمه ای سلفون پیچ تک نفره شده و در صورت های متفاوت از بسته بندی گز ها چون کادویی، پاکتی با فله ای روانه ی بازار مصرف شده است.

گز سوهانی

این گز سوهان لقمه ای نمونه ی تولید شده در بخش مرکزی پایتخت گز ایران اصفهان با بلداجی بوده است. و در دیگر استان کشور چون استان قم یکی از محبوب ترین نوع شیرینی ایرانی دیگر تهیه می شود که معروف به سوهان قم بوده و این سوهان قم باز همانند مدل شیرینی اصفهان در چندین و چند نوع محصول تهیه و تولید می شود که گز سوهان قم باز یکی دیگر از مدل های تولیدی این بخش محسوب می شود.

گز سوهانی

پس مدل دیگر از گز سوهان این گز سوهان قم بوده که در نوع برش گز سوهان لقمه ای با گز سوهان حبه ای تهیه می شود ولی از نظر نوع بسته بندی می توان گفت این گز سوهان در بسته بندی های قوطی فلزی با وزن های متفاوت تهیه می شوند البته در نوع تولیدات گز سوهان نباتی، کره ای با مخلوط همراه هستند.

نمونه های پرفروش گز سوهانی در کشور

همانطور که اشاره کردیم این دو بخش از واحد های تولیدی شیرینی ایرانی چون اصفهان و قم هر دو از مرکز های اصلی تولیدات گز سوهان در کشور بوده اند اما با صورت های متفاوت از تولیدات، که براساس نوع بازار مصرف همگی مورد تقاضای خرید هستند و متفاوت توزیع می گردد. تمامی این انواع گز سوهان های نام برده با اینکه در سطح تمامی بازار های کشور عمده توزیع می گردند، مورد تقاضای بازار های صادراتی من جمله کشور های همسایه تا کشور های اروپایی نیز می باشد.

گز سوهانی زعفرانی

مرکز تولید و فروش عمده گز سوهان حبه ای+لقمه ای

در این بخش مرکزی عرضه و فروش برترین تولیدات از شیرینی ایرانی چون گز و سوهان ارائه می گردد، ما با بررسی و معرفی نوع بازار های فروش خود بهترین های تولید شده از انواع گز ها، گز سوهان با سوهان را معرفی می کنیم که برای تهیه و خرید هر یک از انواع نام برده می توانید با ما همراه باشید. فروش عمده گز سوهان در نوع لقمه ای و حبه ای همگی با درجه های متفاوت از تولیدات و قیمت های فروش متفاوت برای هر بازاری معرفی گردد.

سوهان عسلی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید