مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز مخلوط کیلویی لقمه ۱۰ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های تولیدی گز مخلوط چیست؟انواع درصد تولیدی گز مغزدار مخلوطتولید و فروش عمده انواع گز مخلوط کیلویی
گز لقمه ای اصفهان

گز مخلوط کیلویی که از نوع تولیدات گز لقمه ای و آردی بوده است، تولیدات گز لقمه ای فله ای ۱۰ درصد مغز پسته، بادام با گز مخلوط و قیمت مناسب بازار فروش در سراسر کشور عرضه می گردد.

ویژگی های تولیدی گز مخلوط چیست؟

تولیدات از نوع شیرینی گز برای خود به نسبت تمامی انواع شیرینی جات ها دارای ویژگی های بوده اند که البته این ویژگی ها و خصوصیت ها در امر تولیدات برای هر محصولی به طور مجزا بوده است پس شامل حال تولیدات گز نیز می گردد. گز که از شیرینی های معروف و اصیل ایرانیان بوده است و در تمامی فصول سال درخواست ها برای خرید این محصول بالا بوده، در دو مدل گز لقمه ای و گز آردی معرفی شده است.

گز لقمه ای اصفهان

پس از ویژگی های تولیدی این انواع گز می توان به وجود و مدل مغزدار و بی مغز بودن گز اشاره کرد همراه با ان می توان به درصد های گز و طعم گز اشاره کرد. در کنار ان از دیگر ویزگی ها به کیفیت محصول بستگی دارد همراه با برند های متفاوت از واحد های تولید کننده ی این محصول که در بازار ارائه می دهند و … . موضوع ما در این بخش از ویژگی های تولیدی گز مربوط به نوع مغز بوده است.

صادرات گز اصفهان

گز مغزدار هم در مدل گز مخلوط، گز پسته ای با گز بادام تشکیل شده است و البته از درصد گز مغزدار ۱۰% تا ۴۲ درصد. هر کدام از این ها نیز برای خود دارای طعم هایی از انگبین های گیاهی بوده اند. به عنوان مثال می توان به تولیدات گز مخلوط اشاره کرد که از ویژگی های تولیدی این گز مخلوط شامل این بوده است که از ترکیب مغز هایی چون پسته و بادام تهیه شده و هر کدام از ویژگی های نام برده در بخش قبل را شامل حال این محصول می شود. اگر تولیدات از نوع گز لقمه ای مخلوط بوده که در سه مدل بسته بندی کادویی، پاکتی با فله ای ارائه می شود و این حالت برای گز آردی مخلوط در نوع کادویی با فله ای به بازار عرضه می شود.

گز لقمه ای در بازار

انواع درصد تولیدی گز مغزدار مخلوط

درصد مغز همانطور که گفته شد از خصوصیت ها و ویژگی های تولیدات گز بوده است و با اینکه تولیدات گز مغزدار دارای درصد های متفاوتی هستند، می توان گفت برخی از واحد های تولید کننده دارای تولیدات از درصد های یکسانی بوده اند و گاه متفاوت پس این درصد های گز مغزدار متغیر بوده اند و شامل گز مغزدار ۱۰%، ۲۰%، ۱۸%، ۳۰%، ۲۵%، ۳۵%، ۴۲% و … هستند.

گز لقمه ای در بازار

تولید و فروش عمده انواع گز مخلوط کیلویی

در این بخش از واحد تولیدی گز اصفهان که عرضه ی تولیدات از انواع و اقسام گز مغزدار تا بی مغز ارائه می شود، در درصد های متفاوت نیز به فروش می رسد که این تولیدات از گز مخلوط ۱۰ درصد در نوع گز کادویی به وزن های ۱۰۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی با ۴۰۰ گرمی به فروش می رسد و همین طور در نوع تولیدات گز مخلوط ۱۰ درصد فله ای بصورت بسته بندی پاکت یک کیلویی.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید