مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع سوهان کنجدی+عسلی فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع تولیدات سوهان در قطب گز ایران+اصفهانویژگی های تولیدی سوهان کنجدی عسلی اصفهانمرکز فروش عمده سوهان کنجدی عسلی فله ای

فروش انواع سوهان در بخش های مختلف از بازار ایران متشکل از تولیدات انواع و اقسام گوناگون این شیرینی محبوب در کشور بوده که در این بخش از تولیدات سوهان کنجدی با سوهان عسلی و تولیدات سوهان گزی اصفهان عرضه و به فروش می رسد.

معرفی انواع تولیدات سوهان در قطب گز ایران+اصفهان

در ایران می توان به دو قطب تولید کننده ی گز اشاره کرد که بنابر قدمت طولانی که در تولیدات خود دارا هستند لقب پایتخت گز ایران را نیز به خود اختصاص داده اند و همین امر منجر به مستقر شدن واحد های تولید کننده ی بسیاری در بخش های مختلف از شهرک های صنعتی این دو قطب گردد و هر واحد تولید کننده ای تولیداتی از مدل های گوناگون گز را برای خود اختصاص دهد.

پس اصفهان یکی از قطب های تولیدی گز ایران بوده و اگر بخواهیم به معرفی برند های تولید کننده ی گز این منطقه اشاره کرد با مجموعه ای بزرگ از واحد های تولیدی گز با اسامی مختلف از نام های تجاری روبه رو می شویم که هر کدام به شیوه های متفاوتی تولیدات خود از انواع گز ها را روانه ی بازار های مصرف داخلی با جهانی نموده اند. این تولیدات از گز اصفهان که شامل تولیدات گز لقمه ای با گز آردی بوده است می توان به تولیدات دیگر شیرینی جات این بخش از قطب تولیدی گز ایران نیز اشاره کرد.

انچه از دیگر شیرینی جات در این قطب تولیدی گز عرضه می شود مربوط به گروه تولیدات انبوه و عمده از انواع و اقسام تولیدات پولکی نبات ها با سوهان کنجدی عسلی بوده است. تولیدات پولکی نبات اصفهان همچون گز ان از شهرت بالایی بررخودار بوده است پس با کیفیت بالا از طعم های خوشمزه و بی نظیری همراه بوده است. از دیگر تولیدات شیرینی جات بخش اصفهان می توان به وجود تولیدات شیرینی هایی چون برشتوک، شیرینی کرکی با نخودچی اشاره کرد.

بخشی دیگر از تولیدات هم مربوط به تولیدات سوهان اصفهان بوده که به چند دسته و گروه تولیدی تقسیم بندی می شود اعم از سوهان کنجدی، سوهان عسلی با سوهان گز لقمه ای که تمامی انواع نام برده برای خود ویژگی های متفاوتی در تولید را دارا هستند.

ویژگی های تولیدی سوهان کنجدی عسلی اصفهان

خب یکی از گروه های تولیدی از سوهان اصفهان مربوط به تولیدات سوهان کنجدی اصفهان بوده است. و ویژگی های تولیدی این سوهان کنجدی عسلی اصفهان می توان گفت همانند پولکی ترد و شکننده ولی مملو از دانه های کنجد بوده که در ترکیب دیگر مغزیجاتی چون دانه ی سیاه دانه، خشخاش، گشنیز، گل محمدی و پودر نارگیل نیز تهیه می گردد. نوع بسته بندی از تولیدات سوهان کنجدی عسلی در نوع فله ای و بسته بندی های ۵۰۰ گرمی بوده اند که در انواع برند های تولید کننده به بازار عرضه می شود.

مرکز فروش عمده سوهان کنجدی عسلی فله ای

پس برای تهیه و خرید عمده انواع سوهان های تولیدی بخش اصفهان اعم از سوهان گزی، سوهان عسلی با تولیدات سوهان کنجدی عسلی فله ای می توانید با ما همراه باشید که براساس نوع تولیدات هر یک دارای نرخ قیمت های خرید فروش متفاوتی هستند و می توانید با قیمت های مناسب در سفارشات خرید عمده با ما در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید