مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید انواع گز بادام کرمانی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات نوع گز بادام کرمانی چیست؟مرکز عمده فروشی تولیدات گز کرمانی اصفهان

گز بادام نمونه ی دیگری از تولیدات گز مغزدار این برند مشهور گز اصفهان بوده است که همراه با درصد های متفاوت در نوع فله ای و بسته بندی شده روانه ی بازار مصرف گردیده و جهت خرید عمده ی این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

تولیدات نوع گز بادام کرمانی چیست؟

گز کرمانی نمونه ی گز برتر و معروف گز پایتخت ایران اصفهان بوده است. این شرکت تولید کننده دارای قدمتی چندین و چند ساله در امر تولیدات این محصول بوده و تا به امروز بنابر تجربیات استادکاران گذشته تا امروز بهترین های تولید شده از گز اصیل ایرانی را به بازار های داخلی و بازار های جهانی ارائه نموده است. از مجموعه تولیدات گز این شرکت تولیدی گز اصفهان می توان به انواع و اقسام گوناگون از تولیدات گز اعم از گز لقمه یا با گز آردی اشاره کرد که صورت های متفاوت از تولیدات گز با درصد مغزهای مختلف پسته ای، بادامی با مخلوط را شامل می گردد.

صادرات گز اصفهان

از دیگر تولیدات شیرینی جات های این شرکت تولیدی گز اصفهان می توان به وجود انواع گوناگونی از پولکی ها در مدل های طعم دار با پولکی های مغزدار چون پولکی پسته ای اشاره کرد و علاوه بر ان تولیدات مدل هایی متفاوت از نبات های چوبی، شاخه ای با تخت را همراه بوده، دیگر محصول تولیدی از شرکت تولیدی سوهان عسلی های درجه یک و اعلا بصورت سوهان عسلی لقمه ای و تخت می باشد، بعد از این چند مدل محصول تولیدی این شرکت می پردزایم به تولیدات سوهان گزی های نوع لقمه ای در بسته بندی های تک نفره و کادویی. ادامه می دهیم موضوع این بخش را از تولیدات گز بادام کرمانی، با اینکه می گویند درصد بالایی از فروش گز در ایران و بازار های جهانی در جهت تهیه و تولید گز پسته ای می باشد ولی بنابر نوع ذائقه با سلیقه های مختلف افراد در نوع گز بادامی خواهان دارند. این گز بادام کرمانی انچه از درصد های مختلف را ارائه داده است اعم از:

  • گز بادام ۱۸% کرمانی اصفهان
  • گز بادام ۲۸% کرمانی اصفهان
  • گز بادام ۳۸% کرمانی اصفهان
  • گز بادام ۴۲% کرمانی اصفهان

صادرات گز اصفهان

مرکز عمده فروشی تولیدات گز کرمانی اصفهان

براساس وجود مرکز های فروش محصولات کرمانی در نقاط مختلف کشور این بخش یکی از مرکز های فروش و پخش عمده تولیدات از محصولات گز کرمانی چون گز بادامی و دیگر تولیدات این شرکت بوده است که برای سفارشات خرید عمده اعم از بازار های داخلی و یا سفارشات بازار های صادراتی می توانید با ما همراه باشید که فروشی عمده از تمامی محصولات به طور مستقیم از بخش تولیدی گز کرمانی تهیه و ارسال می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید