مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش انواع گز اصفهان آنتیک عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده انواع گز اصفهان تولید شده در بازارمرکز فروش عمده گز آنتیک در بازار سراسر کشور
گز سکه ای آردی

گز صادراتی

انواع گز اصفهان را می توان از مدل های مختلف تولیدات معرفی کرد که بخشی دیگر از این انواع گز اصفهان مربوط به برند های تولید کننده ی گز بوده است و در این بخش عرضه و فروش تولیدات نوع گز آنتیک در مدل های متنوع و مستقیم از بخش تولیدی در سراسر بازار کشور توزیع می گردد.

عمده انواع گز اصفهان تولید شده در بازار

برند های معروف و مشهوری از تولید کنندگان گز در اصفهان می توان نام برد و معرفی کرد که براساس نوع تولیدات و درجه ی کیفی در تولید و … منجر به شناخته شدن و مشهور شدن در بازار این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی گردند. در مجموع که اصفهان خود یکی از قطب های تولیدی این شیرینی ایرانی بوده است، پس وجود این برند های برتر و مشهور بازار گز اصفهان را می توان همراه با قدمت چندین ساله در امر تولیدات این محصول دید و معرفی کرد. برخی از این برند های مشهور بازار گز اصفهان را می توان این چند مورد نام برد که اعم از:

  • گز کرمانی اصفهانی
  • گز آنتیک اصفهانی
  • گز معراج اصفهانی
  • گز دردشتی اصفهان

گز ارزان درجه یک

و … . که وجود تک تک این تولید کنندگان گز در اصفهان تولیداتی از بهترین های گز لقمه ای با گز آردی از نوع مغز پسته ای تا دیگر انواع گز های مغزدار را ارائه داده اند البته همراه با صورت های متفاوتی از درصد های بالا و پایین مغز ها با طعم های اصیل از انگبین های گیاهی که در نوع بسته بندی های سنتی تا کلاسیک و فانتزی را شامل می شوند که بخشی از تولیدات هم در نوع عرضه ی گز کیلویی به بازار توزیع می گردد. تمامی این موارد ذکر شده و نام برده از خصوصیت و ویژگی های تولیدی در امر تولیدات گز هر واحد تولید کننده ای می باشد.

گز و سوهان

به عنوان مثال می پردازیم به معرفی تولیدات یکی از برند های مشهور بازار گز اصفهان که در بخش بالا نیز اشاره ای به این برند شد و ان هم گز آنتیک اصفهان می باشد. این گز آنتیک طبق ویژگی های معرفی شده در بخش قبل برای تولیدات گز این شرکت نیز صدق می کند هم از نظر بسته بندی، طعم تا درصد های مختلف. از نظر نوع بسته بندی گز این برند می توان گفت متنوع ترین نوع بسته بندی را از طرح های مختلف دارا هستند که پر شده از نوع گز پسته ای تا گز مخلوط و گز بادامی. و وجود گز های آردی در مدل گز آردی گلریز با گز آردی گلدرشت.

از دیگر تولیدات نوع شیرینی جات این شرکت تولیدی گز اصفهان آنتیک می توان به نوعی دیگر از سوغات اصفهان از نوع شیرینی جات ها اشاره کرد که باز همانند تولیدات باکیفیت نوع گز خود این محصولات به بهترین نوع تهیه و تولید می گردند مانند:

  • سوهان عسلی لقمه ای
  • سوهان عسلی تخت
  • سوهان گزی لقمه ای
  • پولکی طعم دار و مغزدار
  • نبات چوبی، شاخه و تخت
  • شیرینی برشتوک، نخودچی و شیرینی کرکی

سوهان عسلی لقمه ای

مرکز فروش عمده گز آنتیک در بازار سراسر کشور

براساس وجود مرکز های فروش در جایجای بازار گز اصفهان، این مرکز نیز یکی از مرکز های فروش عمده تولیدات گز آنتیک در سراسر بازار کشور و تامین بازار صادراتی بوده است. پس می توانید با ما در تماس بوده و هر انچه از تولیدات ارائه شده ی شرکت گز آنتیک با انتخاب و بررسی نوع بازار فروش خود به ثبت سفارشات اقدام و خریداری نماید.

گز سکه ای آردی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید